ΣΠΑΤΩΝ, Ι. Προσκύνημα Αναστάσεως Χριστού (τηλ. 210-6632312)
Ο Κωνσταντίνος Γκίκας γεννήθηκε το 1973 στην Αθήνα. Πήρε τα πρώτα μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής σε μικρή ηλικία από τον πατέρα του, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει σπουδές στην Ευρωπαϊκή Μουσική (πιάνο – θεωρητικά). Δάσκαλό του είχε τον εξαίρετο πρωτοψάλτη Γεώργιο Κατσούλα.
Είναι απόφοιτος του Παλλαδίου Ωδείου Αθηνών και κάτοχος διπλώματος Βυζαντινής Μουσικής με βαθμό Άριστα (παμψηφεί). Επίσης είναι πτυχιούχος Αντίστιξης από το Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας, ενώ έχει λάβει επί ενάμιση έτος και μαθήματα Φυγής (Fuga).
Τα έτη 1988 – 1989, υπήρξε μέλος ευρωπαϊκής μικτής Χορωδίας, υπό τη διδασκαλία – διεύθυνση των κ. Στεφάνου Βασιλειάδη, Κωστή Κωνσταντάρα, Σταύρου Ξαρχάκου, Άλκη Μπαλτά, με εμφάνιση στο εξωτερικό (Λονδίνο – φεστιβάλ ελληνικής μουσικής) και συμμετοχή σε δισκογραφική παραγωγή (Missa Criolla).
Κατόπιν προτροπής του δασκάλου του, από το 1995 μέχρι το 2001 υπήρξε μέλος του Βυζαντινού χορού του Συλλόγου Μουσικοφίλων Κωνσταντινουπόλεως με Δάσκαλο και Χοράρχη τον κ. Δημοσθένη Παϊκόπουλο. Το 1995, παρακολούθησε ελάχιστα μαθήματα στον Άρχοντα Λαμπαδάριο ΜτΧΕ Ελευθέριο Γεωργιάδη.
Από το 1996 υπηρέτησε ως Λαμπαδάριος στους Ιερούς Ναούς, Ζωοδόχου Πηγής Δάφνης, Αγίας Τριάδος Αμπελοκήπων, Αγίου Νικολάου Ηλιουπόλεως και ως πρωτοψάλτης στους Ιερούς Ναούς, Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού, Αγίου Σπυρίδωνος ΝΙΜΤΣ, Αγίου Νείλου Πειραιώς. Από το 2015 έως το 2022 ήταν πρωτοψάλτης στον Ιερό Ναό Αγίων Θεοδώρων Γαργηττού. Από το 2022 υπηρετεί ως Πρωτοψάλτης στον Ιερό Προσκυνηματικό Ναό της Αναστάσεως Χριστού στα Σπάτα Αττικής.
Το 2007 δίδαξε Βυζαντινή Μουσική στο Σύγχρονο Ωδείο Αθήνας.
Από το 2015 διδάσκει Βυζαντινή Μουσική στη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικής.
Επίσης είναι καθηγητής Μουσικός Δ.Ε. σε ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο, ενώ είναι και υπεύθυνος για τη διδασκαλία και διεύθυνση του μουσικού συνόλου (χορωδία – ορχήστρα) του Σχολείου.
Το συγγραφικό του έργο αποτελείται από συνθέσεις χορωδιακών και ορχηστρικών έργων και τραγουδιών σε ευρωπαϊκή μουσική, όπως επίσης και μελοποίηση Βυζαντινών ύμνων.